Samenwerken

Wil je als bedrijf graag samenwerken met The Wandering Mind om een bestemming, dienst of product onder de aandacht te brengen van jouw doelgroep? Dat kan natuurlijk!

Samenwerken met The Wandering Mind

The Wandering Mind is een reisblog voor actieve reizigers en ambitieuze digital nomads, die graag zoveel mogelijk uit het leven willen halen en de wereld willen ontdekken. Ze reizen op verschillende manieren, van backpackreizen tot roadtrips. En van stedentrips tot afgelegen bestemmingen. Daarom is The Wandering Mind ook de perfecte plek om je bestemming, dienst of product onder de aandacht te brengen.

De meeste lezers van The Wandering Mind bestaan uit vrouwen (67%) in de leeftijdscategorie 20 tot 45 jaar. Maandelijks bezoeken ruim 10.000 unieke bezoekers The Wandering Mind, die samen zo’n 15.000 pagina’s bekijken. Je kunt The Wandering Mind ook op Twitter, Instagram, Facebook en Pinterest volgen, waar ruim 4.000 mensen bereikt worden.

Eerdere Samenwerkingen

House of BritainVoigt TravelVisit PortugalVisit HullVisit LeedsVisit LiverpoolVisit ManchesterAllianzNeckermannJUCYSpaceshipsFBTOWildventuresESTA-aanvragen.nlVisumbuitenland.nlReisverzekering.nlOspreyDe Volkswagen Camper

Testimonials

We hebben met The Wandering Mind samengewerkt voor een campagne naar de Noord-Engelse steden Newcastle, Liverpool, Manchester, Leeds en Hull. Tijdens de reis kon je Danique op social media volgen en op de hoogte blijven van al haar belevenissen. Haar geschreven artikelen, na afloop van de reis, zijn een inspiratiebron en geven een goed beeld van de steden en wat voor leuke dingen je er zoal kunt doen. Van mooie sightseeing plekken tot gezellige locaties om te eten, Danique geeft je leuke insider tips! De foto’s laten bovendien de sfeer goed zien en geven je het gevoel gelijk op reis te willen naar deze bestemming. Het was fijn om met Danique samen te werken en we zullen haar zeker in gedachten houden voor eventuele campagnes in de toekomst.

SILVIA FLIPSE, PRODUCT EXECUTIVE – WWW.HOUSEOFBRITAIN.NL

We had the pleasure of working with Danique and The Wandering Mind and have been very impressed with the quality of their work, as well as their professionalism throughout our collaboration.

From the beginning, the focus was on how to accommodate the requests that we had and how to creatively promote our business to the best of their ability. We received an extremely well written article and some high-quality photographs which will be hugely beneficial in promoting our products to international travellers.

Thanks for working with JUCY Cruise The Wandering Mind! The pleasure was all ours.

KATE DANAHER, SALES REPRESENTATIVE JUCY – WWW.JUCY.CO.NZ

In The Wandering Mind zag ik meteen de link tussen onze belevenisvolle reizen naar het Pure Noorden en de pure artikelen die Danique schrijft. Daarom besloot ik gelijk contact op te nemen!

Danique belicht de belevingen die je op reis ervaart. De foto’s en tekst nemen je mee naar haar avonturen waardoor de sfeer van de bestemming extra krachtig wordt. De communicatie met Danique maakte de samenwerking af. Ze denkt mee, ze hecht waarde aan de belangen van het merk en is in de omgang flexibel, informeel en professioneel.

The Wandering Mind staat hoog in het samenwerkingslijstje.

ELINE VAN DAM, ONLINE MARKETEER – WWW.VOIGT-TRAVEL.NL
Boeking via The Wandering Mind

Freelance SEO-tekstschrijver

Naast mijn reisblog The Wandering Mind ben ik ook de eigenaar van Digital Roadmap. Ik leer andere ondernemers hoe ze hun vindbaarheid in Google kunnen verbeteren door het inzetten van een slimme contentstrategie en zoekmachineoptimalisatie (SEO). Daarnaast ben ik inzetbaar als freelance (SEO)-tekstschrijver, blogger en contentspecialist. Kun je mijn hulp gebruiken? Mail dan voor meer informatie naar info[@]thewanderingmind.nl.

In de media

Interview The Wandering Mind RegioJournaal