Samenwerken

The Wandering Mind is een reisblog voor bewuste reizigers en digital nomads, voor wie reizen een lifestyle is. Mijn lezers zijn ondernemend en willen graag zoveel mogelijk uit het leven halen. Ze reizen op verschillende manieren over de wereld, waarbij avontuur altijd voorop staat. Precies de manier waarop ik zelf ook het liefst de wereld ontdek. Daarom is The Wandering Mind de perfecte plek om je bestemming, dienst of product onder de aandacht te brengen.
Maandelijks bezoeken ruim 12.000 unieke bezoekers The Wandering Mind, die bij elkaar 17.000 pagina’s bekijken. Mijn doelgroep bestaat vooral uit vrouwelijke reizigers in de leeftijd van 25 tot 35 jaar. Zijn gaan zowel naar bestemmingen dicht bij huis als ver weg en willen het liefst zo vaak mogelijk reizen.

Samenwerkingsmogelijkheden
Persreizen
Wil je een bestemming promoten? Ik schrijf graag een aantal uitgebreide artikelen over mijn ervaringen ter plaatse, inclusief eigen fotomateriaal.
Gesponsorde artikelen en gastblogs
Ik publiceer graag gesponsorde artikelen en gastblogs, mits deze bij mijn doelgroep passen. Deze artikelen schrijf ik zelf en ik publiceer er ook altijd bij dat het om gesponsorde content gaat. Ik plaats geen gratis artikelen.
Reviews
Heb je een reisproduct, accommodatie of activiteit die je onder de aandacht wilt brengen? Ik test het graag voor je uit en schrijf er een eerlijke review over.
Winacties
Ik deel graag winacties onder mijn lezers, mits de actie volledig aansluit bij mijn doelgroep.
Eerdere samenwerkingen
Dit vonden zij van een samenwerking met The Wandering Mind:



Freelance SEO-tekstschrijver
Naast mijn reisblog The Wandering Mind ben ik ook de eigenaar van Digital Roadmap. Ik leer andere ondernemers hoe ze hun vindbaarheid in Google kunnen verbeteren door het inzetten van een slimme contentstrategie en zoekmachineoptimalisatie (SEO). Daarnaast ben ik inzetbaar als freelance (SEO)-tekstschrijver, blogger en contentspecialist. Kun je mijn hulp gebruiken? Mail dan voor meer informatie naar info[@]thewanderingmind.nl.